středa 22. června 2011

Řasa

Tak a je tu to, čeho jsem se nejvíc obával... řasa...
Později jsem zjistil, že to zas tak docela není řasa, ale sinice, což nechápu ještě víc. Při důkladném zkoumání, jsem našel i tu řasu. Je to nějaká vláknitá řasa, která se naštěstí drží "enom" na skle a trohu na Riccii. Je zajímavé, že sinice napadla taky jenom Riccii.

Výchozí podmínky byly: osvětlení 12 hod. denně 2x15 W na 54 L čistého (takže okolo 0,5W/L, což je takové optimum pro to co tam mám), CO2 pomocí kvasnic nonstop.
Moje opatření: výměna 2/5 vody, osvětlení 7 hod. denně 1x15 W, CO2 nonstop.

Kde se mi tam vzaly sinice netuším, kor když tam přidávám CO2, které by údajně mělo sinicím znepřijemňovat život a proud, který sinice nemá ráda, tam taky je.

Nevim nevim, přátelé...

Toto by podle všeho měla být sinice.

 No, a toto ta nechutná řasa.