pátek 10. června 2011

Jak jsem napouštěl...

Je čtvrtek, zvoní zvonek, a pán z PPL stojí u dveří. Konečně. Kvítka dorazily. Kartonová krabice obsahovala velký igelitový pytel a vněm květináčky s kvítkama zabalené do vlhkých novin. Musím uznat, že jsem tak krásné a zdravé rostlinky neviděl ani v akvaristice.

Takže jsem kvítka vybalil, opláchl od novinového barviva a šel sadit. Odumřelé nebo trochu poškozené lístky jsem odstranil, zastřihl kořínky a pichl do písku. Docela mě překvapilo, kolik jsem jich objednal. Po hodině bylo dílo dokončeho a já s blaženým úsměvem na tváři dopustil zbytek vody do akvárka. A pustil filtr naplno.






Asi by bylo rozumné napsat, co že jsem to tam všecko nasadil...
Levý zadní roh - Ludwiga Repens - Zakucelka plazivá
Pravý roh - Limnophila Sessiliflora - Bahnatka bezstopečná
Pod Ludwigou je Micrathemum Micrathemoides - Malokvětka drobnokvětá a pod ní Eleocharis Parvulus - Bahnička drobná.
Uprostřed vepředu přivázaná na kameni Riccia Fluitans - Trhutka plovoucí.