úterý 25. září 2012

Zápisky z lazaretu 2

Včerejší den byl dnem D, kdy už od půlnoci jsem nesměl nic jíst ani pít. Vdeset hodin dopoledne došla sestricka, že mi vezme krev, změří tlak a teplotu. Vsecko v pořádku a ve dve hodiny mě už vezli na sál. Lehl jsem si na stůl, sundali že mě oblečení, přeložili plachtou a začali do mě pichat jednu koňskou injekci za druhou. Nakonec přišla i ta uspávací. Tři vteřiny a už jsem spal. Za hodku a půl se probouzim na nějakém odlehlém pokoji plném sestřiček. Bolest neuvěřitelná, spát se mi chtělo a ruku jsem měl rozbodanou jak jehelnicek. V noci jsem skoro nespal, ani na tak kvůli bolesti jak kvůli chrapajicimu sousedovi a to i po injekci ná spaní.
Ráno proběhla visita tím způsobem, že došel doktor a hromada sestřiček, podíval se na ruku, zeptal se jestli to boli a odešel. Prostě profik.
A tak tu sedím občas ležím a čekám až se něco bude dít.