Téměř od začátku mé motocyklové "kariéry" jsem
pošilhával po nějakém enduru, na kterém bych se mohl povozit i mimo cestu.
Jelikož mi toto přání Hornet nesplnil (až na pár výjimek), usoudil jsem, že bude nejlepší si takovou motorku pořídit. Tou dobou visel
na internetu inzerát na BMW F650 Funduro, které už bylo po pár úpravách. Po týdnu
váhání, jsme s Tyfem sedli do auta a vyrazili do Třebíče, kde jsme se měli
setkat s prodejcem. Netrvalo dlouho a už jsem jel na "nové" motorce
dom. Po cestě samozřejmě celou dobu pršelo.
Motocykl je rok výroby 1994 a prošel už pár změnami. Nejvýraznější změnou je asi přední kokpit na zakázku a přední vidle s 21" kolem z KTM 640 Adventure. Svezení je příjemné a pohodlné a to i na hrbatých a rozbitých cestách. Podvozek krásně pobírá veškeré nerovnosti. Motor má sice jen jeden válec a 35kW, ale bohatě to stačí. A když je touha po rychlosti, pořád v garáži odpočívá Hornet...
Motocykl je rok výroby 1994 a prošel už pár změnami. Nejvýraznější změnou je asi přední kokpit na zakázku a přední vidle s 21" kolem z KTM 640 Adventure. Svezení je příjemné a pohodlné a to i na hrbatých a rozbitých cestách. Podvozek krásně pobírá veškeré nerovnosti. Motor má sice jen jeden válec a 35kW, ale bohatě to stačí. A když je touha po rychlosti, pořád v garáži odpočívá Hornet...